Szczegóły
Dedykowany moduł mipPoczta realnie wspiera pracę sekretariatu oraz innych działów przedsiębiorstwa poprzez elektroniczny obieg dokumentów. W prosty sposób porządkuje i archiwizuje cyfrowo korespondencję przychodzącą oraz wychodzącą. Pozwala również na sprawne zarządzanie istniejącą dokumentacją. Ponadto szybko i przejrzyście dystrybuuje informacje wewnątrz przedsiębiorstwa. Dzięki modułowi mipPoczta tylko pracownicy o określonych uprawnieniach maja dostęp do pożądanych informacji.
MipPoczta pozwala na automatyczne:
- rejestrowanie korespondencji przychodzącej
- archiwizowanie korespondencji przychodzącej
- statusowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- generowanie odpisów do wielu adresatów
- przypominanie o korespondencji wymagającej wysyłki
- generowanie książek nadawczych
- archiwizowanie korespondencji wychodzącej
- archiwizowanie potwierdzeń nadania.






Comments are closed.