Szczegóły
Tworzenia zzawansowanych szablonów dokumentów w oparciu do dane z systemu CRM
W stosunku do standardowej korespondencji seryjnej pakiet DocFlow ma możliwość wyciągania danych z systemu po każdym typie relacji i na wiele poziomów w głąb powiązanych obiektów.
W stosunku do standardu – nie ma ograniczenia co do obiektów na których działa (tzn. można generować dokumenty z wszystkich obiektów w systemie)
Dodatkowo na danych pochodzących z systemu CRM można podczas autouzupełniania szablonu przeprowadzać:
-
- różnego rodzaju operacje matematyczne,
- operacje na datach (wyświetlanie fragmentu daty),
- operacje na kwotach (wyświetlanie jako kwota słowna),
- filtrowania (wyświetlania tylko rekordów spełniających określone kryteria),
- sortowania itp.
Dane z sytemu CRM mogą wpływać na treść dokumentów:
zależnie od typu firmy klienta wyświetlane są akapity dotyczące spółek cywilnych a nie jednoosobowych działalności gospodarczych.
- Możliwość wygenerowania z systemu dokumentu (docx/pdf) bezpośrednio z formularza systemu CRM za pomocą jednego przycisku.
- wybór szablonów z listy na formualrzu
- określenie formatu szablonu (doc/ PDF)
- wygenerowanie uzupełnionego szablonu jednym kliknięciem
- Możliwość automatycznego przesłania wygenerowanego z systemu dokumentu (pliku docx) z powrotem do CRM (jako załącznik do notatki) do obiektu z którego został wygenerowany. Automatyczne przesyłanie jest bezpośrednio z programu Word.
- Wykorzystywane, gdy po wygenerowaniu umowy są do niej jeszcze wprowadzane jakieś ręczne modyfikacje, a w systemie ma być zarchiwizowana ostateczna (podpisana) wersja umowy.
- Istotne jest to, ze nie trzeba nawet mieć otwartego systemu CRM, ani nawet być użytkownikiem systemu CRM aby jednym przyciskiem przesłać do niego plik.
- Możliwość tworzenia graficznych emaili na podstawie szablonów dokumentów
- Wykorzystywane przy wysyłce emaili do klientów.
- Treści emaile mogą zawierać dane z systemu CRM (tak jak zwykły dokument – z wszystkimi dodatkowymi operacjami wymienionymi w punkcie 1)
- Możliwość podłączania wielu załączników do emaili
- załączniki mogą powstać na podstawie szablonu i zawierać wszelkie dane z systemu CRM)
- Możliwość automatycznego zapisywania dokumentów na dysk serwera CRM
- Dzięki połączeniu w/w funkcjonalności z przepływami pracy mamy możliwość samodzielnej (bez programisty) konfiguracji i modyfikacji przepływu dokumentów w firmie np:
- można skonfigurować automatyczne wysyłanie faktur do klientów.
- Możemy wykorzystać dokumenty firmowe do przyśpieszenia operacji wewnątrz firmy (np.: automatyczne przesyłanie zamówień koniecznych do zrealizowania).
- Możemy automatycznie wysyłać grupowe informacje (np.: raporty roczne przesyłane do klientów i partnerów
- Możemy archiwizować w dokumentach pracę całego systemu (np.: codziennie generować raporty z działań handlowac / zakupów klienta / zgłoszeń klienta zapisywać ją na dysku serwera)
- Moduł DocFlow w pełni współpracuje z naszym modułem mipAnkiety. Jeśli klient z jakiś przyczyn nie wypełnia ankiet w sposób elektroniczny, to może je wydrukować wykorzystując DocFlow.






Comments are closed.