Szczegóły
Rozwiązanie mipKancelaria jest kompletnym zestawem narzędzi realnie wspierających pracę kancelarii lub działów prawnych przedsiębiorstw. Zostało opracowane w oparciu o system Microsoft Dynamics CRM i stanowi cyfrowe repozytorium dokumentów wraz z ewidencją postępowań, poleceń, czynności oraz integralnym kalendarzem rozpraw.
Poprzez łatwy dostęp z poziomu przeglądarki, Microsoft Outlook lub przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych nasze rozwiązanie pozwala na sprawną kontrolę i zarządzanie dużym zespołem prawników pracującym w wielu lokalizacjach.
Wsparcie pracy kancelarii
mipKancelaria zapewnia szerokie wsparcie pracy kancelarii zwłaszcza poprzez:
- Łatwy dostęp z dowolnego miejsca na świecie do pism wychodzących i przychodzących oraz akt sprawy
- Gromadzenie informacji o aktualnym statusie spraw klientów
- Grupowanie prowadzonych spraw w hierarchiczne struktury
- Zachowanie ciągłości komunikacji z klientem.
- Automatyczne podłączanie korespondencji mailowej do Klientów, Spraw, Poleceń
- Szybkie raportowanie spotkań z klientami
- Wygodny, wspólny kalendarz rozpraw
- Powiadomienia i przypomnienia mailowe o zbliżających się terminach rozpraw
- Dostęp do kontaktów dla wszystkich pracowników kancelarii
- Nadawanie uprawnień dla wybranych pracowników
Pełna historia obsługi prawnej
Obiekt Sprawa umożliwia ewidencję wszelkich zgłoszeń od klientów dotyczących porady prawnej, doradztwa, przygotowania lub konsultacji różnego rodzaju dokumentów np. umów, projektów
- Rejestracja zgłoszeń klientów,
- Kontrola i sprawne zarządzanie sprawami,
- Możliwość kolejkowania spraw,
- Grupowanie prowadzonych spraw w hierarchiczne struktury
- Automatyczne rozliczenie spraw z kontraktami,
- Możliwość definiowania priorytetu i poziomu usług,
- Możliwość rozwiązywania spraw na postawie artykułów z bazy wiedzy,
- Możliwość raportowania spraw.
Wygodne rozliczanie klientów i pracowników
Funkcja Czynności pozwala na rejestrację kosztów czasowych lub finansowych poniesionych podczas pracy nad przydzielonym zadaniem. Dzięki temu w wygodny sposób można połączyć nakłady z kontem klienta na rzecz którego zostały poniesione – co jest podstawą do rozliczenia zarówno klienta jak i pracownika.
- Rejestracja kosztów czasowych,
- Rejestracja kosztów finansowych,
- Raportowanie czynności dla klienta, sprawy, postępowania, polecenia, pisma,
- Kontrola interwałów czasowych,
- Kontrola daty – bieżąca rejestracja kosztów,
- Eksport do formatu xls.,
- Eksport do systemu FK,
- Połączenie czynności z obiektami Pismo, Sprawa, Polecenie, Klient, Postępowanie,
- Raport z wykonanych czynności.
Prosta delegacja zadań dla współpracowników
Dzięki obiektom Polecenia można rejestrować i delegować zadania wydawane przez decydentów współpracownikom. Ponadto Polecenia można dodawać również podczas rejestrowania Pism, Czynności (kosztów), Działań. Funkcjonalność ta usprawnia proces komunikacji w organizacji, pozwala kontrolować poziom obciążenia pracowników oraz stan realizacji przydzielonych im zadań.
- Rejestracja i przekazywanie poleceń wewnątrz kancelarii,
- Rejestracja dat utworzenia, akceptacji, wykonania polecenia,
- Powiadomienia e-mail o statusie realizacji poleceń
- Śledzenie i monitorowanie terminowości wykonywania poleceń,
- Kontrola zajętości pracowników i zasobów,
- Powiązanie poleceń z Klientem, Sprawą, Pismem, Postępowaniem,
- Raportowanie zagrożonych terminów,
- Możliwość automatycznego generowania raportów e-mail
Elektroniczna teczka procesowa
Funkcjonalność Sygnatury wewnętrznej pozwala na agregacje wszelkich informacji, dokumentów, czynności, związane z postępowaniem sądowym i administracyjnym prowadzonym przez kancelarie na rzecz klienta. Stworzona w ten spsoób elektroniczna teczka postępowania może przechowywać informacje z różnych instancji i ułatwiającą dostęp do całej historii postępowania.
- Obsługa w wielu instancjach,
- Przypisywanie stron postępowania
- Dostęp do wszystkich pism i czynności powiązanych z postępowaniem,
- Możliwość określenia kilku sygnatur
- Automatyczne pobieranie danych z postępowań przez obiekty powiązane,
- Kalendarz rozpraw,
- Możliwość rejestracji kosztów związanych z pracą nad postępowaniem,
- Elektroniczna archiwizacja postępowań.
Pełna ewidencja korespondencji i automatyzacja procesów
Funkcjonalność ta wraz z modułem mipPoczta może wyeliminować papierowy obieg dokumentów w organizacji, usprawnić proces przydziału zadań oraz rejestracji kosztów. Obiekt Pismo umożliwia szybszą rejestrację i obsługę korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej z kancelarii. Zeskanowany dokument opatrzony jest elektroniczną metryką zawierającą informację m. in. o pochodzeniu dokumentu, kliencie, sprawie lub innym procesie, którego dotyczy oraz sposobie realizacji wysyłki.
- Skanowanie pism bezpośrednio do systemu mipKancelaria,
- Cyfrowe archiwum korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Prosty dostęp z dowolnego miejsca na świecie do pism oraz akt sprawy
- Zwiększone bezpieczeństwo poprzez umieszczanie pism w bazie danych,
- Przekazywanie i dystrybucja pism wewnątrz organizacji,
- Możliwość rejestracji kosztów związanych z pracą nad pismem,
- Szybkie wyszukiwanie po nadanych atrybutach,
- Powiązanie pism z Klientem, Sprawą, Poleceniem, Postępowaniem,
- Automatyczne statusowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Automatyczne generowanie odpisów do wielu adresatów
- Automatyczne generowania potwierdzeń nadania do sądu
- Automatyczne generowanie książek nadawczych






Comments are closed.