Zadzwoń : (61) 648 99 01 - Mail: office@mipcloud.pl

mipPoczta – elektroniczny obieg dokumentów

Szczegóły

Dedykowany moduł mipPoczta realnie wspiera pracę sekretariatu oraz innych działów przedsiębiorstwa poprzez elektroniczny obieg dokumentów. W prosty sposób porządkuje i archiwizuje cyfrowo korespondencję przychodzącą oraz wychodzącą. Pozwala również na sprawne zarządzanie istniejącą dokumentacją. Ponadto szybko i przejrzyście dystrybuuje informacje wewnątrz przedsiębiorstwa. Dzięki modułowi mipPoczta tylko pracownicy o określonych uprawnieniach maja dostęp do pożądanych informacji.

MipPoczta pozwala na automatyczne:

  • rejestrowanie korespondencji przychodzącej
  • archiwizowanie korespondencji przychodzącej
  • statusowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • generowanie odpisów do wielu adresatów
  • przypominanie o korespondencji wymagającej wysyłki
  • generowanie książek nadawczych
  • archiwizowanie korespondencji wychodzącej
  • archiwizowanie potwierdzeń nadania.

Zapraszamy do kontaktu

 

Zostaw wiadomość

 

Zobacz także

Back to Top