Zadzwoń : (61) 648 99 01 - Mail: office@mipcloud.pl

Kancelarie prawne

Przenieś kancelarie w wirtualny świat

Szczegóły

Rozwiązanie mipKancelaria jest kompletnym zestawem narzędzi realnie wspierających pracę kancelarii lub działów prawnych przedsiębiorstw.  Zostało opracowane w oparciu o system Microsoft Dynamics CRM i stanowi cyfrowe repozytorium dokumentów wraz z ewidencją postępowań, poleceń, czynności oraz integralnym kalendarzem rozpraw.

Poprzez łatwy dostęp z poziomu przeglądarki, Microsoft Outlook lub przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych nasze rozwiązanie pozwala na sprawną kontrolę i zarządzanie dużym zespołem prawników  pracującym w wielu lokalizacjach.

Wsparcie pracy kancelarii 

mipKancelaria zapewnia szerokie wsparcie pracy kancelarii zwłaszcza poprzez:

  • Łatwy dostęp z dowolnego miejsca na świecie do pism wychodzących i przychodzących oraz akt sprawy
  • Gromadzenie informacji o aktualnym statusie spraw klientów
  • Grupowanie prowadzonych spraw w hierarchiczne struktury
  • Zachowanie ciągłości komunikacji z klientem.
  • Automatyczne podłączanie korespondencji mailowej do Klientów, Spraw, Poleceń
  • Szybkie raportowanie spotkań z klientami
  • Wygodny, wspólny kalendarz rozpraw
  • Powiadomienia  i przypomnienia mailowe o zbliżających się terminach rozpraw
  • Dostęp do kontaktów dla wszystkich pracowników kancelarii
  • Nadawanie uprawnień dla wybranych pracowników

Pełna historia obsługi prawnej

Obiekt Sprawa umożliwia ewidencję wszelkich zgłoszeń od klientów dotyczących porady prawnej, doradztwa, przygotowania lub konsultacji różnego rodzaju dokumentów np. umów, projektów

  • Rejestracja zgłoszeń klientów,
  • Kontrola i sprawne zarządzanie sprawami,
  • Możliwość kolejkowania spraw,
  • Grupowanie prowadzonych spraw w hierarchiczne struktury
  • Automatyczne rozliczenie spraw z kontraktami,
  • Możliwość definiowania priorytetu i poziomu usług,
  • Możliwość rozwiązywania spraw na postawie artykułów z bazy wiedzy,
  • Możliwość raportowania spraw.

Wygodne rozliczanie klientów i pracowników

Funkcja Czynności pozwala na rejestrację kosztów czasowych lub finansowych poniesionych podczas pracy nad przydzielonym zadaniem. Dzięki temu w wygodny sposób można połączyć nakłady z kontem klienta na rzecz którego zostały poniesione – co jest podstawą do rozliczenia zarówno klienta jak i pracownika.

  • Rejestracja kosztów czasowych,
  • Rejestracja kosztów finansowych,
  • Raportowanie czynności dla klienta, sprawy, postępowania, polecenia, pisma,
  • Kontrola interwałów czasowych,
  • Kontrola daty – bieżąca rejestracja kosztów,
  • Eksport do formatu xls.,
  • Eksport do systemu FK,
  • Połączenie czynności z obiektami Pismo, Sprawa, Polecenie, Klient, Postępowanie,
  • Raport z wykonanych czynności.

Prosta delegacja zadań dla współpracowników

Dzięki obiektom Polecenia można rejestrować i delegować zadania wydawane przez decydentów współpracownikom. Ponadto Polecenia można dodawać również podczas rejestrowania Pism, Czynności (kosztów), Działań. Funkcjonalność ta usprawnia proces komunikacji w organizacji, pozwala kontrolować poziom obciążenia pracowników oraz stan realizacji przydzielonych im zadań.

  • Rejestracja i przekazywanie poleceń wewnątrz kancelarii,
  • Rejestracja dat utworzenia, akceptacji, wykonania polecenia,
  • Powiadomienia e-mail o statusie realizacji poleceń
  • Śledzenie i monitorowanie terminowości wykonywania poleceń,
  • Kontrola zajętości pracowników i zasobów,
  • Powiązanie poleceń z Klientem, Sprawą, Pismem, Postępowaniem,
  • Raportowanie zagrożonych terminów,
  • Możliwość automatycznego generowania raportów  e-mail

Elektroniczna teczka procesowa

Funkcjonalność Sygnatury wewnętrznej pozwala na agregacje wszelkich informacji, dokumentów, czynności, związane z postępowaniem sądowym i administracyjnym prowadzonym przez kancelarie na rzecz klienta. Stworzona w ten spsoób elektroniczna teczka postępowania może przechowywać informacje z różnych instancji i ułatwiającą dostęp do całej historii postępowania.

  • Obsługa w wielu instancjach,
  • Przypisywanie stron postępowania
  • Dostęp do wszystkich pism i czynności powiązanych z postępowaniem,
  • Możliwość określenia kilku sygnatur
  • Automatyczne pobieranie danych z postępowań przez obiekty powiązane,
  • Kalendarz rozpraw,
  • Możliwość rejestracji kosztów związanych z pracą nad postępowaniem,
  • Elektroniczna archiwizacja postępowań.

Pełna ewidencja korespondencji i automatyzacja procesów

Funkcjonalność ta wraz z modułem mipPoczta może wyeliminować papierowy obieg dokumentów w organizacji, usprawnić proces przydziału zadań oraz rejestracji kosztów. Obiekt Pismo umożliwia szybszą  rejestrację i  obsługę korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej z kancelarii.  Zeskanowany dokument opatrzony jest elektroniczną metryką zawierającą informację  m. in.  o pochodzeniu dokumentu, kliencie,  sprawie lub innym procesie, którego dotyczy oraz sposobie realizacji wysyłki.

  • Skanowanie pism bezpośrednio do systemu mipKancelaria,
  • Cyfrowe archiwum korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Prosty dostęp z dowolnego miejsca na świecie do pism oraz akt sprawy
  • Zwiększone bezpieczeństwo poprzez umieszczanie pism w bazie danych,
  • Przekazywanie i dystrybucja pism wewnątrz organizacji,
  • Możliwość rejestracji kosztów związanych z pracą nad pismem,
  • Szybkie wyszukiwanie po nadanych atrybutach,
  • Powiązanie pism z Klientem, Sprawą, Poleceniem, Postępowaniem,
  • Automatyczne statusowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Automatyczne generowanie odpisów do wielu adresatów
  • Automatyczne generowania potwierdzeń nadania do sądu
  • Automatyczne generowanie książek nadawczych

Zapraszamy do kontaktu

 

Zostaw wiadomość

 

Zobacz także

Back to Top